Terima Kasih Daun Keladi...^__^

::: selamat pagi dan assalamualaikum kepada semua gemini2 dan yg x gemini..hihi..
x lah, selamat pagi dan assalamualikum semua...^^__^^
penatnye badan...sbb bnyk tidoo..haha...teett~! xlah, penatnye badan..sbb bnyk joging..eh? haha..x percayalah tu..beng! :P


cita2 saya, saya nk komersialkn -assn-  tpi jenama tuk ap? mkannkah?haha~! 
::: 6 Jun 2012..genap umur saya 20 tahun...Allahuakbar! tak tau nak cakap ape..tatuttttt~!! @_@ dah 20 ok! nk kata tua..x.x.x.x  nk kata muda x.x.x.x habes tu? katalah apa2 sje..ngeee..:D


::: semalam kan mak tepon..borak punye borak..mak pun cakap, 'oklah ya, buat exam molek2' eh? mak aq lupe ke ape hari ni besday aq..*dalam hati kan..* tanpa segan silunye..mak..mak lupe ke hari ni? 'lupe ap?' eh? makk ni...*dlam hati lagi* haha
'hari ni kan besday ya'.. ' brp bulan hari ni'? eh? makk niii~!!! *dalam hati lagi*
kan 6 jun..mak lupe lah tu..'  ' lah mak ingtkan 7 hari bulan..' beng! @_@
haha...pastu mak pun..ucapalah kan.. alkisah nk citer..x kecik hati pun mak lupe..sbbnye..ting3!! *awan2 muncul...*_*


tq all!


::: sebelum menjejak kaki ke alam 12 tahun, helo, kita mane ade ic, surat beranak pun mak pegang kan...jadinye, tarikh lahir ni, percaya seratus peratus pada mak je lah ye dak..'mak ya lahir brp hari buln'  mak pun jawab...'mak ingt lagi, waktu mak lahir kat awak, esoknye tu, hari keputraan raja <-- yg setiap hai sabtu minggu pertama bulan jun
jadi, mase tu tarikhnye 7 jun..owh..ok..mknenye ya lahir 7 junlah..ok2..


::: alkisah nak masuk form1 kene buat ic kan? haa~! dah dpt ic..eh? mak! knp besday ya 920606..mknenye ya lahir 6.6.. mak pun...salah tu~! mak ingt lagi..bla3 potpet3..hahaha! see! mane satu betul?? hahah! jadinye..teenggg3333~!nak amek yg mane ni? sememangnye mak akan ingt besday saya 7 jun..haha! kalau 6 jun..ape tu? hahah! hadoilaahh....#_#


tq 4 this! owh gary berd ^^
::: xpelah, jnji dah dilahirkn dengan selamat..ngeee..:D jadinye saya tk kire! 6 dan 7 jun adalah besday saya jugak! nk jugk! hahaha! *syok sendiri* haha.!! walaupepun, dah ckp dah kat mak..ya tau yg part2 belanje tu, mmg mak akan kasi *cewahh...ayt yakin kau!  tapi ya nak, balik nanti mak masakk... mak cakp ape tau.."adoi ya, mak kalau boleh, nk beli je..haha~! 'x nak mak~! ya nak mak masak.."


::: nk tau x knp saya nk make surekn mak masak time cuti sem ni, sbb mase midsem hari tu, mak sibuk+renovate umah skit..ha~! mak cikgu spm sejarah kot..komitmen banyak..pegi sekolah pagi, balik petang pas kelas tmbhn, tak tambh dengan pegi urut mengurut lagi <-- dah jadi rutin harian dah ni..haha! akhirnya, mak pun smpai umah 6.30..tett~~ jdinye sape masak tuk abah? sayakah? haha! sory to say no! kak wan yg masak...kalau saya masak kang..ehem2...say sndri yg habeskan..lalalala~~


::: mak pun..set ok2..mak masak ye ! yeahh!! tu je yg saya nak...menu wajib ialah! 
    1) ikan patin masak tempoyak
    2) nasi goreng sambal hitam *kalau samabl hitam, boleh buat sndri..*ayat berlagk.
    3) apa2 mengikut lauk yg abah beli.haha


::: ok2...stop2..nk citer yg xcited dan xcited..kau ader ni? hahah!*tgk bawahhhh

yg membuatkan saya smpai sekarang x benti senyum..*asma sila jeless bnyk2.haha

::: ye2..mesti ad yg kate...eleh berie..kat fb post, kat blog pun bg tau jugak..*xkesahhh korng nk ckp ape...lalalalal~~ ahha!~~ seronok kot! giler x serobok..tokti kot tu yg wish...x leh bla....*lompat bulan sabit* hahah~! *sile jeless sitizoners yg lain...walaupun sitizoners yg lain, pernh dpt yg lebih hebat dari ucapan ni, tapi, ku tetap rasa ucapn ni dah hebat! *woot33...^^
terima kasihlah pada ketua G ku, yg mmberi sokongn atas tweet tokti -munirah- n #bff sy kat twitter - marry-

::: bukn senang nk dpt tweet tokti..dye dhlah ade follower hmpir 500k..pergh! ni kitenye bertuahhhhh badann den..huhu..^^

::: ada lagi2...yg ni, x xpect pun..tapi mesti korang ckp, nth pe2..selok..haha~! *x kesahh pun..ckp lah ape...kebahagiaan kita menurut definisi kita kan..haha! <--aristoteles... nah satu lagi! *tgk bawahhh


::: wish dari lofa ni adalah kerana jasa baik k.tini <--sitizoners..neelofa kot! suke tgk dye dlm #nyanyiansakatulmaut

::: sebenrnye ape2 jelah kan...dri sesape pun..semuanye menggembirakan...xpically dri fmly n kengkawan kan..apatah lagi bila disertai dengan doa2 dan ucapan2 yg best2lah..terima kasih semua...yg inboxnye, yg kat wall nye, yh msj hpnye, yg twitter nye, yg semua2 nye..time kasih..semoga doa yg kalian titipkan buat saya, kembali kepada anda semula..amin..:)

:: eh lupe, kalau besday saya, kompem2 lah annvesry along ngn k.wan! hepy annvrsry along n k.wan..semoga kekal ke akhir hayat..pless tmbh baby boy lagi..lalala~~ nk boy je, x nk girl..haha!

:: nak cakap jugak..terima kasih kpd yg sudi baca blog saya, sememangnye bnyk yg merepek..haha~! berkongsi je wei...ape2 yg terlintas..alhmdulillah permbaca dah meningkat pada 5k..tq..apalah sgt blogger mcm sy ni..dpt 5k pun dh mcm dpt 500k haha..~! trima kasih sbb baca!

dah mcm ape dah kan graf ni..haha~! wateverlah, jnji setiap hari ad yg bace..x kesahlah sorang pun..huhu
kalau tgk sekrng ni 10 kan? ha, skit gi, dah post karang, naiklah se dua..huhu..jnji ade beb..^^
::: untuk yg terakhir..harapan saya yg dah meningkat dewasa ni..dewasa lah kan..dalm 20..huhu..sedih wei..tak tau npe..haha! saya nk jadi anak yg mampu memberi kebahagiaan kpd mak, abah, abang2 n seluruhlah kan..pastu nk berjaya dalam kerjaya saya, minat saya, hobi saya, apa2 je saya suka..pastinye inginkan peningkatan dalam amal saya, dunia ini hanya pinjamn, bawak bekal2 bnyk2 untuk ke akhirat..insyaALLAH ke syurga Allah..temui jodoh yg baik <-- wah! ni mesti..hihikk.*bukan gatal..fikir masa depan ok! haha..dan akhir sekali..semoga semua kita2 ni..dlindungi, dirahmati dan sentiasa mndpat keredhaan Allah dlm apa jua yg kita lakukan..insyaAllah amin..:)

terima ksih semua..:D















Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Dah ada boyfriend?