ha! KorANg YaNg MaNa SAtu.?? (-__-)'

::: asslamualaikum n selamat malam...sob2...hari ni jehan miskin keluar..alaaaaa...*kecewa kekasih gelapku dah kuar..ops! hehe...terEMO..yelah, bile tgk muke tomok yg sangat LEgaass tu..yelah, dye kan 6/9 masuk ujian penyingkiran..but, still slmat lagi...untungg ler...^^'


::: eh, saya bukn nak citer pasal tomok, memandangkan dah nak tidur kan..so, jum2 kite cek..walaupun sebenrye kita x tau cara kita tidur mcm mane...huhu..


::: sebenarnye kalau boleh, saya nak sgt charge bateri2 lame2, n then record time saya tidur..nk jugek nengok rupenye guane..huhu...nak trylah..haha! jum lah kite try sesame....huhu..:))





kucing yg bestnye..haha!


ciri2 macam...haha~~



ini memang skuad lentang habes ni..



::: saya rasa saya yang....eh? mane leh bagi tau..lalala...ape2 pun lah kan cara kita tidur, yg penting, sblm tidur, amek wudhu', cium mak skit...haha...pastu pakai wangi2, yelah...bila wangi2..kan nyaman nak tidur..huhu..pastu kibas2 skit tempat tidur tu..., pastu tepuk2 skit bantal, fuhh33 skit bantal tu..haha..*gelak je..:P
pastu lagi, tutup pintu, tutup lampu, naik atas katil, amek gebor, tutup badan..baca doa, n berangan skit pastu tiduuuur lah..zzzz..


* gudnigt semua....mimpi indah seindah2nye...:))))

Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Muhasabah Diri..:))