rindu terlalu padaMu..

::: assalamualaikum...alamk! ada lebih kurang 4 jam lagi final exam, institusi keluarga, sekolah dan pendidikan moral..huhu..kejap je...kejapppp je..
tengah2 duk layan twitter tadi..sambil2 dgr Hafiz Hamidun punye lagu lagi tau..mmg mood dye lah hari ni....^^


::: try semua lagu2 dye..ini mmg superb! sape yg masih belum dgr..cepat2, bukk youtube..taip je hafiz eh, jgn hafiz af, taip hafiz af, kompem2 nmpk ombak rinduu..ngee..:D taiplah hafiz hamidun ok! >.<






::: lagu2 dye mmg berjaya menangkap hati saya untuk tak tgk utube ct pun..haha! ini mmg baru betul2 terbaik+osemm+superbb ni...


::: sorylah, saya bukn jenis yg reti mengarang ayat2 islamik..huhu..seyesly! x reti..nk cuba..tapi takut org mcm..*eh, ni erin ke taip..? haha...kang korang x cayee...hee..:D


:: jadinye saya mengesyorkan.., tgk2lah ye...kdg2 mood kita ni berubah2..kdg2 ada tibe2 mase nak rock skit..ada nk pop skit, ada nak mood ct skit..<-- mood ct hnya saya lah...klo kate kat korang, nnti korang ckp, *xpernh lngsung aq mood ct..dush! 
jadinye mmg semenjak 2,3,4,5, menjak ni, mood lebih ke arah nasyid2 ..mmg tenang..:)



try lah dgr..^^

::: ok2...semoga korang teruskan menyokong Hafiz Hamidun eh..*wahh dh mcm PA dn pemint setia dye dah..ngeh3...
ape2 pun, majulah nasyid untuk perkembangan rohani, dan intelek kita! hoyeahh!

::: doakan saya finalexam hari ni...^^

Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Muhasabah Diri..:))