geng bloggers

Friday, 15 June 2012

GeLiLaaHH @_#

:: assalamualaikum..salam jumaat yg barakah...ade lebih kurang 3 jam lagi nk exam subjek paling killer untuk budak2 moral sem ni.. '' AGAMA DARI PERSPEKTIF MORAL'
ye, tajuknye macam senang, but, sory to say! it's trully diffcult than psikology! xpelah, nk buat cmne..huhu..


:: ok, back to the main topik...'gelilah' , ops! sebelum tu, congrats to all juniors ihsanians yg dah konvo semlm..wah3..sakan korng bergmbr kan..beselah, zaman saya dulu pun cenggitu jugak..huhu...^__^ *brgmbr itu pasti..hihi...:P


::: topik gelilah ni mncul sbb tgk junior2 nilah..antara junior2 yg konvo semlm mcm azlin, umai, ain najiha, budak 2 bilik...sofwah, qistina n najian tu semua junior.tapi nk citer pasal budak berdua nilah, najian ngn qistina ni..


yes! absolutely righ! disslike!


::: alkisahnye, time frm3, yups! mse tu dak2 ni frm2, saya ngn najian katil sebelah2 kan...nak dijadikn citer, dye mmg rapat dgn qistina ni, pastu kan..korng nk tau x..ap yg plg saya ingt sgt pasal depa ni, depa kenekn saya dengn...jengg jenggss..~__~


::: nak tau? depa letak 'ular mainan yg ala2 ular lidi' tu dalam loker, tmpt sangkut baju, alah, tmpt hanger yg kita letak2 baju tu, ce korangg bayangkn? ya Allah, rase mcm nk tumbang, jatuh, semua adeee..mase bukk loker je, makkkk aiiii,,ularrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rase mcm benggg je! bdk2 tu, mmg selmbe je sblm saya bukk loker tu, dduk atas katil mcm xde ape yg berlaku, tapi alek2..arghhhh!!!! mmg tercmpk semua bnde! mmg saya lepuk depalah..kuang asamm punye budak.!


secomel mane pun karton ni...ttp x sukee~! eii..
::: gileee lah! tau x, ularrr tu alah binatang yg paling x sukeee  n paling geli sekali...bukn ular je, semua jenis reptilia lah! biawakkk! yeeekkkk!! x sukeeee..gelii!!
mse tu mmg rase mcm nk tonyoh2 je muke budk berdua tu...lepas tu , depa sedap je gelak..2 hampeehh!


::  # iklan jap # eh, lagu  permintaan saya dekat ctfm dah keluar! terkedu name ku disebut! hahah! x leh bla..layann jap, *bisakah* :))))


::: so, nk citer mnde tu jelah...ramai lagilah budak2 ni sakat syaa...ada yg suruh saya bukak tapaware..nk tau ape yg ade dlm tu...tikussss mainan yg wrne hitam yg berkilat2 kulit dye...eiiii! mmg bengg lagilah! *erin, ko mmg kene buli ke? * hahah! x lah, tapi bile depa dah ramai tau yg saya ni bnyk jgk mnde yg takut, lagilh depa sakat2...sob2..:(  *lawak kalau teringt balik!.


*nak bawak keluar gmbr ni pun gelii* ei... *nak ckp, ular cengginilah budak2 ni sakat tau, dye belit2 kat hanger, n then aq terpegang hnger tu sbb nk amekk baju! arghhh!!! benci! *


::: nak ckp kat qistina ngn najian tu, korng buat lgi x kt org lain? jgn lh wei....sakit jntung org tu baru tau...lainlah k.airen ni, jntung kuat! haha! *kuat sgt, mnjerit bagai nk keluar anak tekak sbb terpernjt! haha...


::: oklah, tu je kot nk citer..btw, congrats both of u sbb qistina dpt muet band4 kot..mak aihh terer lah tu, tapi rugi kn tak pergi konvo, tulh k.airen dah ckp pergi x nak..:P najian pun same...semualah! jadikan konvo tu sebagai permulaan tuk berjaya ok! 


p/s: teringat pulakk mase saya konvo ngn kawan2 hari tu..:))


dengn kawan2 di ihsan since f1 smpai sekarang..kita berjaya bersama2 bebs!









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...