geng bloggers

Tuesday, 12 June 2012

oHh NasI KeRaBu...^__^

::: assalamualaikum....annyesayo..! ahah! lantklah korea aq salah pun..jnji korang tau ap yg saya nk ckp..ngee..:D ok2...nk citerr ni..xcited! wiieee...brrr...*alhmdulillah..knyng mkn nasi kerabu..ops! hehe..:D


::: sblm msuk exam PSK tadi...mmg dh set ini my mind nk mkn nasi kerabu..masuk2 dewan..makk aihh...sejukkk gileess koT! dan2 je den punye kerusi ngn meja bwh ekon...pergh! dahlh bju kurung tadi agk nipis..hihi...:p mmg sejuklah...nseb bekl 1 jam 30 minit je...lpas je abes exam...phiuuuuu~! terus berlari anak3 kucing yg comel nk kejar nasi kerabu..hehe..
nasi kerabu abe weee.....huhu..


sekadar gmbar hiasan..x dan nk snap pic kedai tu..huhu..:D


::: sebenrnye nasi kerabu abg wan..*eleh, saje nk amek mood kelantan..korng ni pun..:P
so, jln punye jalan...adoi, ramainye org, saya ngn geng2 G, beratur je, nasi kerabu punye pasal kan...nak ayam ke daging? ayam daging? ke bese je? which one eh? erm, dh smpi2, nasi kerabu daging ye kak...lebih sayur k..:)))


::: balik2...mmg dah x sabar giler nk melantakk..eh? nk mkan..*sopan2..:P
siapkn air semua, air masak je...jaga kuantiti gula dalam badan..haha! x lah, sbnrnye nk save bajet..ngeee..:D 


::: ok2..malas nk citer bnyk...nak tgk x nasi kerabu abee weyy...hihihi...mmg terbaikkllah der..kalau korang dtg tg malim, mmg kompem2 saya tolong bawakkn kat kedai nasi kerabu tu..depan kampus je pun...:D


homeyy!! ini nasi kerabu mmg sedap+banyak..*dah mcm mne nk kuruss..^^

walapun bnyk..perut airen surayya ttp boleh mnghabisknnye..:D

mmndangkn mintak sayur lebih..jadinye, kuantiti sayur same je ngn nasi..beng! erm..hari ni order daging, x pernh2 order daging...daging salai..*salai kot..nth..huhu...

tgn tu sebaagai penyeri dan penghias nasi kerabu..*hihihi..:D
::: nak rase? ha! ape lagi..meh ke tg malim.!~ wah..dah boleh jadi pengcara jalan2 sambil makan2 dah aq nie...ngee..:D


p/s : mun ngn atik..korng kenyang x? kalau x kenyang xpe...petang kang mkn tomyam pulak..*masakkk! makn je...mmg ciri2 diet tuk kurusss cenggini..:P



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...