stop lagu

::: assalamualaikum....
ingatkan entry 'awak' tadi dah jadi entry yang terakhir dah..tapi housemate saya telah membuatkan saya nk update satu lagi entry

:::: airen, ganggu lah nak dengar youtube kat blog tu sbb lagu ct ...<--- lebih kurang cengginilah..
hahhah~~~ ohmaii kak shila.....boleh stop mehhh....haha...selak saya ngn roomate (mun) gelak...makk aiihh...


:::: ok kak shila...nampak tak yg ni?? nampak?? tak nampak?? pakai spek sekarang! haaa....kenal simbol 'play' dan 'stop' kenall??? ha! 

:::: adoilahhh....kak shila ni mmg lawak! baiklah...sila stop lagu ct kalau nk dengar lagu youtube dlm blog saya..hihi....

::: semoga terus jadi follower tetap saya..wakakka....:D

Comments

Unknown said…
kesian shila weh........
baru perasan entri ni..hahahahhahhaa
lawaklah airen...malu beb...

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Muhasabah Diri..:))