geng bloggers

Wednesday, 20 March 2013

sedihhh..@.@

:::: assalamualaikum....
gigit sakit lagi....lagi...lagi... nthlah berapa hari ni....

:::: alkisahnya bila budak sakit gigi ni tak boleh makan mende yg selama ni dia makan... dan gigi atas ngn gigi bawah gadu lagi, nak buat cmne...x boleh nk gigit ape2 lah...sedihh..



:::: tadi lepas buat 2p( kajian untuk subjek u) lapar weii! ckp kat members, kalau korang nk makn, kene cari kedai makan yg ada nasi air, atau bubur..kalau x, cari lain..haha demand kan? nampk x kat situ, baru sakit gigi tu, kalau sakit lain, entahlah..huhu..tapi, nasib lah kan..kedai yg terdekat tu (depa pun x larat nk cari kedai lain, sbb sume dah letih) ada nasi bubur...tinggal sebungkuih je tau...mmg nasib...

:::: mmg ala2 baby lah...*kengkonon!* bile tgk makanan member2..mak aii....nyum2....yg paling best, bila harga makananku hanya RM 1, depa sume RM 5-6 lebih sorang, tu belum masuk air lagi tu...sakan naa...


nampak?? nampak tak! tengok...sedebuk lauk kat pinggan masing2....


bila dah sakit gigi tu, sedar diri lah kan..ha! amekaw...bubur kosong saje mehhh......*air tetap sejuk kui3*

::::: nampak kan beza..rasa tersisih sangat..pastu kan, dah habes mkn tu, depa tambah lagi, gi beli goreng pisang lah, beli rojak buah lah...airghhh!!! sngat tak terliurrr pun...

:::: dahlah hari ni kolej ada pasar malam...lagi merana nengok nye..stress! haha...tapi beli jugk...beli lah sup, yelah nk mkn ngn bubur...*bungkus bwk balik bubur dr selangor* haha

::::: ni lah kan, baru Allah tarik nikmat sekejap je..dah bnyk merungut..huhu...takdelah, mne ade merungut...sekurang2nya, yg sakit ni sbb nak mem'BESAR' lagi...huhu...

::: doa2 lah gigi saya cepat skit surut, x larat nk cari bubur tiap2 hari....rasa dah x sabar nk gigit peha ayam dah ni..*padahal baru 2 hari x makn ayam, dah bebel cm mak jemah*

:::: akhirnya, ermm...erm...semoga gigi saya sihat sembuh...amin...hehe...:DDD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...