geng bloggers

Monday, 4 March 2013

blogger yang pening -,-

Assalamualaikum...
meh sini korang,..nak citer skit...
ok..den dah dapat eseimen..ye eseimen..memandangkan den amek minor BM...so keje2 eseimen mestilah berilmiah skit dok..*sblm ni x ilmiah ke? ahaaa~~ ilmiah..tpi ni lagi ilmiahhh *sangat*

Dr Mahzan suruh kami buat blog.! ooooo....see...mmg lah buat blog tu sng..tapi, dr cakap..apa yg dia nilai..ha!

1) kalau tajuk yg diberi mndapat smbutan daripada followers...*Dr! followers den baru 37 kot..maunye depa nk ngomen dan sambut..arghhh

2) bila blog awak sangat kreatif.. * Dr, yg layouy2 bagai ni pun den amek yg sedia ade je..yg header tu pun..curik2..eh? pinjam lah...kat org lain punye..maunye nak hasil tgn kreatif seni sendri...sob2

3) kalau blog awak dilihat beribu2 orang..pages viewers awak meningkat smpai 20 ribu...*Dr! Dr! Dr! apakah?? followers yg 37 ni pun dipaksa kot...haha!

so? cmne ne beb? den nak dapat mne ni..kekadang pelik jugak..tgk org lain...followers smpai 500+++ ,korang guna ilmu apa ha? mandi bunga tanjung ek? dush3!!  den yg dah ada 37 ni pun mcm bangga gilerss dah..

boleh tlg cari follower untuk saya?? please...*muka merayu*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...