geng bloggers

Saturday, 23 March 2013

kau ingat kau erra fazira?

:::::: assalamualaikum...
wep! korang x earth hour ek? nmpk sgt x menyokong kerajaan...eh? haha....

:::: lupakan2...balik pada tajuk..ok, ko ingat ko erra fazira...?? wah3...ratu cantik ke?
:::: alkisahnya bila saya di kelas silat tadi *silat dowh! mampu? * :p
tgh duk duduk kejap...adalah si pompuan2 ni duk mengomel lah kan..pompuan kan..


::: dia borak ap nk tau...*weh, aq mmg x puas hati betullah, mmg x boleh terima lah awek dia tu, x lawa langsung! * ok...saya pun buat2lah pandang kiri, kanan, belakang sbb nk nengok lah rupa org yg bercakap tu...ok...dah dapat jwpn..=__=

::: see! kita nk kutuk orang, tapi terkutuk diri sendiri...adoilah.. lainlah muka kau mcam erra fazira nk ckp org tak cantik langsung kan?? ops! saya x cakap dia x cantik...tak ok...comel belake dehh...ciptaan Allah..:D

:::: kesimpulannye, cengginilah..kita, ye kita..maksudnye *pompuan*, laki diam! mmg mulut kita ni kdg2 lepas skit, lbih2 lagi kita putus cinta ngn laki tu, pastu laki tu ada awek lain, pastu kita tgk muke awek dia mmg x leh bla!haha..cenggitulah...

jadinye..laki tak tinggalkn awak kalau dia rasa awak cantik..helo!cantik bukan pada rupa paras..kalau ada itu bonus..yg penting, hati ma..

:::: jadinye, check balik diri tu..okey, okey..doa2lah dapat jodoh yg baik..dan hargai ciptaan Tuhan..:)




4 comments:

Mr Lonely said...

Happy Earth Hour~ =)

Regards, www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary)

Miss 'S'_ Gelakcute said...

2 lah..ada sesetengah manusia 2 suka pandang seseorang 2 dari luaran jer..
sedangkan luaran tidak menjaminkan apa2..kalau diluar cantik belum tentu yang dalam 2 cantik juga..ttp kalau dalam cantik..InsyaAllah secara tidak langsung maka kecantikan diluar itu akan terselah juga...
(MISS 'S' GelakCute)

de Delevious said...

yang tak boleh blah.. she doesnt know my mob is Dual Sim... perempuan mang cenggitu sometimes tak boleh accept kalo exbf ada gf baru kena2 lagi yg lagi banyak lawa dari dia

Airen Surayya said...

#MrLonely, happy earth hour..eh? dah habes..huhu
#MissGelakCute, itulah nasib kalau manusia mmg suka tgk luaran berbanding dalaman, aptb!
#de Delevious haha... tu lah, dulu sape suruh x pegi facial bnyk2..huhu, kan bf dah dpt awek cun..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...