geng bloggers

Sunday, 17 March 2013

diamond in the sky..


hello...hello...wassup guyss...haha..kengkonon kan..mentang tajuk entry bi...xde salam dah...
assalamualaikum semua...salam 1 perak...hihi...

xdelah...lagu cik rihanna minna ni....best kot....*dah lamo kot cik airen oii lagu ni..erk...x kesahlah, dah lame ke x lama...yg pasti xde lah sampai 10 tahun kan..:P

alkisahnya bila sume org nak nyanyi lagu ni konon2 tau sume lirik..haha~~~ ye, saya ckp kat diri sendiri...x ckp kat org lain pun.....-,-

yg taunye....'shine bright like a diamond ...shine bright like a diamond..haaa~~ tu jelah yg taunye...takpun...
'diamond in the sky' haha...bile part line..buat 'huuummm..humm...

sememangnye lagu ni bnyk hamming je untuk org yg tak brp pantas mnghafal lirik bi...huhu...*ye, saya ckp kat diri sendiri...x ckp kat org lain pun..terasa pehall?? kui2..

okey....kalau cmtu...marilah kita menyanyi nyayo jap lagi diamond ni..
guna lah lirik yg betull...hehe..:D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...