Amazeme!

::::: Assalamualaikum...:D

 ' putih-putih melati, 
   merah-merah delima,
  bangun pun tengah hari,
  bakal suami mana nak terima. '

ha, dimulakan dengan rangkap pantun yg sikit pun tak terasa..haha 
tapi2...saya bukan nak cerita tntg lagu ni...saya nak share dgn anda semua pembaca..*tolonglah baca* huhu

AMAZE ME! you amazing guys! haha.. okey 'amaze me' ni kiranya macam jual baju2 online gitu..tapi bukan baju je..long dress, long skirt, peplum, jacket n bla2...bnyklah...mementingkan kualiti dan gaya, 'modest, trendy, affordable women outwear' so, terang benderanglah untuk girl2 kan..hehe...:D


okey..saya bagi skitlah gambar apa yg dijual ek..:D 



Peplum




Korean Jacket 




Lycra Palazzo (high quality lycra)




Long Sleeve Cotton Maxi Dress




Peplum 





Collar Peplum 


:::: see! cantik kan?? sebenarnye kebanyakan baju2 kan atas ni bnyk yg dah sold out...laku sangatlah weeii...kalau berminat... cengginilah..bagi tau saya,, saya bagi tau kak zura ..sape kak zura?? okey, kak zura lah pengusaha 'amaze me' ni..okey...tak pun, korang boleh like page 
facebook 'AMAZEME' like je,,boleh lah tau mne yg sold out , tak sold out kan...oke...clear?


ape2 lah kalau berkenan bolehlah terus contact kat admin dia lah..admin dia tu kak zuralah..okey2...sgt affordable lah untuk mcm kita2 ni..:D

saya sekadar berkongsi je apa yang patut dikongsi...kalau tak suka, jangan kutuk, sebab nanti jadi pengutuk...okey!

 sharing is caring, caring helping, helping is loving...oke!

selamat menelek2 yg mane berkenan..:D 


Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Dah ada boyfriend?