apa nak jadi.?

assalamualaikum...
malam ni nak feeling2 skit boleh? erm..xde maknenye feeling kekasih mengasih...bukan waktunye lagi pun...duit beli yg 'dalam2' pun mintk duit mak lagi...eh? hehe..

ntahlah...tapi tibe2 je rasa mcm sebak...alkisahnye....
saya diamanahkan untuk menjadi wakil sebagai ketua...taklah ketua pun...tapi lebih kurang untuk pegi satu program...dah org dah amanahkan..saya terima..tapi yang x bestnye bile...saya dah semangat nak pegi...tiba2 k.nik x jadi pegi..x pe, sy fhm situasi k.nik..sem 6..bnyk keje...jadi..dengan tiba2..saya rasa, mcm tiba2 sedih..kalau xde akak2 yg nk tolong saya...sape yg boleh tlg saya? bukan ckp kawan2 x boleh..tapi mnde ni secara tiba2...ramai yg dah beli tiket balik..

jadiye...citer2 kat abg sabri..abg sabri suruh cari junior2 untuk join..saya pulak x brp rapat sgt lagi dgn junior2..so, segan lah...suruhlah abg sabri yg tolong...tapi, abg sabri still sruh saya...nk suruh saya belajar...sbb nnti next sem dia praktikal...jadi batch kamilah yg kene hndle persatuan..


jadi, bila abg sabri suruh buat tu pun saya x boleh..tibe2 rasa mcm ada satu mcm tnggungjawab yg besar dah...saya rasa macam...adoilah...susahlah nk explain...macam mne kalau abg sabri, kak mas, abg aziz, kak nik, abg aidil xde???? saya mmg x boleh lah nk buat mnde2 ni..saya boleh buat mnde ni sblm ni pun sbb depa2 ni ade....kalau xde..mmg x lah..sumpah sedih wei...mngkin sbb dah lama kenal depa ni...kenal tu pulak sejk sem1..tapi start sgt rapat since pegi palembang tu...jadi kalau depa xde...nth ape jdi ngn persatuan nth....

ape2 pun...arghhh entahlah...dilema! sungguh! saya mmg x boleh....sangat x boleh! i need someone!someone  can push me to be more stronger than now...someone yg boleh naikkan balik keyakinan saya....erm....makk....along....*crying*

doakan saya dipermudahkan segalanya...bukan dalam pelajaran je..tapi semua...setiap yg saya buat..saya x nk bijak atas kertas je...kalau boleh nk jugak aktif2 mnde lain..nnti org kata pndai tapi atas kertas...*pandai ke* .eerhh...x  suke2....saya harap sgt, nnti saya dan batch saya dapat hndle permor...saya nk permor maju dan aktif mcm mne batch abg sabri, kak mas, abg aziz, kak nik, abg aidil buat..hopefully..:)

ni lah abg sabri..presiden permor...no scandal plis...just like brother n sister..:D

saya, kak mas, kak nik....yups! kat sane (palembang) kami mmg rapat..:D

ini semua poyoooo~~ ok..yg duduk mcm alah2...ahaiii...tu lah abg aziz,,,garang tap still cool..:D

abg aidil..susah lah nk dptkn pic dgn abg aidil..ni je yg mmpu..haha...

aha...ni jelas skit...yg depan ni..haha..:p
:::: seyesly ramai yg salah faham dgn saya bila saya rapat dgn abg2...kemon bebs...haha..xdelah..mngkin sebb adik beradik sy sume laki..so pakai belasah je..tapi2...still lah ikut ada batas.:D
alhamdulillah abg2 senior sy ni mmg sumenye alim2...:D

Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Muhasabah Diri..:))