geng bloggers

Friday, 17 February 2012

tak perlu kata apa2..

:::: kata orang diam itu lebih baik dari berkata-kata yang menyakitkan dan menjawab persoaln yg bukan persoalan..betul lah tu..buat apa kita cakap, kalau mengundang dosa..tak gitu...*muhasabah sebentar..(^__^)


::: kalau kita tengah diam, wht should we do? smile? yups! senyumlah!


                                       senyum ye sume!! senyummmmmm~~~


::: senyum ni nampak gigi ke x nmpk gigi? haa~ bantai je..entahlah..tak pasti jugk senyum ni sebenrnye sekadar mcm tu je atau, perlu disertakn baris2 gigi...heee..=P





                     ** toing3...ce teke..ni sape punye snyuman? haha~




                    ** teng3...yg ni? ce teka..ce teka...lalala~


                    
                   ** ting3...haa~ yg ni pulak...wieeee~~



                  ** tung3... siapakah ini..~ silalah teka..~




                   ** tang3....siapa yg mempunyai senyumn cmni..?lalala~




                  ** teng3... dan senyuman ini..siapa yg punye?? hee~


::: haha.. setiap orng ada senyumn yg tersendri...cantik ke, manis ke, tawar ke, masin ke...korang nilai lh sendri yek! haha~


::: hargailah senyuman masing2..kerana senyuman anda begitu berharga.. (^^^___^^^)






           *** tak yah teka pun pun mesti korang tau senyuman sape ni kan?


p/s: kadang2 mmg susah untuk kita senyum kat orang..tapi kite cuba lah ye..~ cube yg termampu.. >.<'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...