loves!


::: love! cinta! miyamor! ai! <-- maksud yang sama..iaitu cinta! korang nampak apa pada cinta? euww! sikit2 kekasih..sikit kekasih..mentang2 lah nak valentine day! helo3! ISLAM kan? HARAM valentine k!  tak boleh! kenapa? valentine tu sempena menyambut ataupun mengingati paderi yahudi yang bernama St.Valentino..buat apa kita nak ingat paderi yahudi? dapat pahala ke? NO3!! dosa adelah..so lupekan je lah valentine2 pebenda entah tu..huhu..


                cinta itu indah..indah kalau ianya halal dimata ALLAH..=)

:::: lah, sebenarnye, saya bukan nak update pasal cinta kepada manusia, saya nak update cinta kepada karya, seni dan ilham..tak kesahlah, karya sesiapun, janji anda cinta pada karya orang tersebut.. you know what? saya ada satu karya, erm bukan karya tapi saya tak tahulah nak cakap mende apa, hasil tangan? hasil kerja? wateverlah...tapi saya nak share jugek!
lonely~

i'm married!~

our neighbour!^^'


my loves one!
:::: tecer Fazila..sory!~ saya dah share pics tecer...huhu...alamak! tanpa pengetahuan tecer saya ni...erm, *buat muke x ley bla! ^..^

:::: honestly! saya cintakan karya teacher saya...karya ke? ape2 jela...tecer awak ni fotografer ke? eh..saya pun tak tahu..mungkin hobi die kot..

::: sejujurnya...i'm in love! eh? hahaa..merepek sudah! #kbai!

Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Muhasabah Diri..:))