Malu ker?

:::: malu? pemalu? i malulah... erm, tak naklah, malu.., sebenarnye saya ni pemalu...hoho...~! semuanya pemalu? ye ke? pasti ke anda ni seorang yang pemalu? hanya anda je tahu jawapannya.. saya? haha...mestilah! ops! bukan setiap masa..kekadang je..ada satu2 keadaan saya malu, dan adanya..tidak...tak pe lah malu tu... "MALU ITU SEBAHAGIAN DARIPADA IMAN"..so, tak salah pun nak malu2..


janganlah pandang saya...malulah...hik3...~..~

:::: boleh nak malu..boleh juga tak nak malu. bila waktu kita nak malu? bila waktu kita tak nak malu? 

**** suka saya nak citer, tak tahu? tak faham? yes! mase itulah kita tanye..don't shy2..huhu...kalau malu nak tanye, sesatlah anda..nak sesat? sila duduk dalam kasut!diam je..tak yah keluar..haha!~ dah malu sangat nak bertanya..^^!


                            
                                musykil jap! @_@..sedih ke malu ni..?


*** situasi perlu malu pulak..erm macam..kalau2 konon2 korang ni girl2 lah kan..alah, malu lah sikit kalau nak ngorat boy2..biar boy2 ngorat kite takpe..eh? haha...bagus ke contoh ni? tak bagus? korang carik dan pikiq sendirilah na..huhu~




             ala tomey2 malu macam ni...kalau maku nak tutup muke macam ni                     lah..>.<


:::: malu itu perlu, tapi biarlah bertempat..saya pun malu, salah satunye malu nak jaja blog saya ni kat orang..haha..tak taulah kenapa..saya punye malu ni bertemapt ke dok ek? bantai jela...hehe..


                         " BERMALU2 LAH SEBELUM ANDA DIMALUKAN.."


p/s: kata2 ni hanya direka sesuka hati..hoho..^^'

Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Dah ada boyfriend?