geng bloggers

Wednesday, 22 February 2012

apabila pakai skarf ala-ala ct..muahaha~

::: semua kenal tokti kan? ala, siti nurhaliza..tokti tu nme fofular di alam maya..huhu...dia tak pakai tudung dan rasanye semua tahu tu..dia hanya pakai skarf atau selendang..dan kadang2 memang ada yang terikut2 dengan trend tokti ni..memang hebat! tokti mmg punye aura...tapi kan lebih bagus kalau pakai tudung penuh gitu...cantik kan..>.<' dan antara peminat terbaru tokti yang terikut ala2 tokti ni..inilah...jeng3...haha~ tapi peminat tokti ni malu sikit nak tunjukkn rambut depan dia cam tokti..haha~


saya peminat baru tokti..>__<

i'm in black!

kalau nak kreatif lebih sikit..korang kembang2 kan lah skarf tu ye..haha~

kalau dah bosan hitam..hijau pun boleh..~ huhu

kuning pun cantik tau! biar kite cerie2..^__^

dark blue! nice one ok! shuld try! hoho..~

                    *ni skarf moden sikit...xde lah kembang2 cam tok ti sgt..haha~


                     *alamk..skarf tokti warne merah lah..kene cari merah plak pasni..suruh tokwan beli warne merah pulak..hehe..=)


:::: ape2 pun... saya dah jadi pemint setia dct dari kecil..yeayy!! seronok..!~ dah besar nanti nak ikut maksu gi roudtour simplysiti..haha~


p:s/ skarf2 ala-ala gaya dct ini milik tok wan dye ek..bukan milik maksu dia...mak su dia takde skarf warne-warni..haha..~ * beginilah hari2 sayf apabila tnggal ngn maksu apabila cuti sem..hoho~! like! miss him..>__<'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...