cemburu

:::: cemburu? banyak jenis cemburu ni...jangan cakap cemburu pada kekasih sahaja perasaan tu ada, tetapi cemburu dengan kejayaan kawan-kawan pun ada. cemburu tu tak salah, tapi biarlah bertempat.







cemburu? jeles? samethings!




::: saya akui, dulu saya kuat jelesss...mestilah! helo! kawan dapat A, kita dapat B je kot.itupun B-, mane tak jelessnye...jangan nak tipulah kalau dalam diri tu takde perasaan macam nak boikot kawan tu..bukan boikot apa, tapi contonhya, time waktu study, kita tak kejut pun dye study, biar kite je yang study..ha! tipulah kalau tak pernah buat! haha....ye2...saya akui, memang saya pernah pun...lalalalla~ *buat2 muke tak berslah..^^'


cption kat atas ni xde kaitn pun! love? not yet!

:::: saya sebenarnye suke tengok orang jeles-jeles ni...biar kasi sakai sikit..haha...helo! no jeles2 lah..setiap orang ada kelebihan masing2 lah....alahai..sebenrnye saya nak ucap and beritahu untuk diri saya sendiri , kita memang tak lari dari cemburu..sebarang situasi..itu normal!


 JUST BE YOURSELF!

Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Dah ada boyfriend?