geng bloggers

Monday, 13 February 2012

menyampah sangat!

jangan menyampah2..tengok orang kat sane tu, dah gaduh2..
:::: menyampah! normal lah! eh, same nye macam entry dengan benci tu..hoho..benci? menyampah? same? eh3..mane same.. benci ada 5 patah perkataan, menyampah ada 9 patah perkataan..beza kan? haa! hehe..^^


hidung leh kembang lagi tak? haha..        
 ::: tak same lah saya rasa..tapi kalau nak suruh saya xplain dengan lebih lanjut perbezaan benci dan menyampah..memang tak dapat eden nak nolongnye..ngeee~!

ok2..saya nak bagi tahu, saya nak cakap, saya nak cerita... korang menyampah tak kalau tengok orang ambil alih tugas orang lain sedangkan tugas dia sendiri tak terbuat? ofkos i geram! of kos i x suke! of kos i menyampah! ok2.. <-- sekadar anggran jawapan korang..hoho!

                           jangan menyampah2 der...hidup mesti enjoy! 
                             *konon2 nora      danish dalam citer puteri..ngeee..=D

::: kita sambung cakap pasal buat kerja yang bukan kerja kita..seyeslay lah..helo! kalau tujuan kita nak membantu orang bolehlah..tapi, ini tidak..seolah2 awak nak ambil alih kerja orang lain..tak perlu! melainkan dia yang suruh..kalau tak orang menyampah der..orang tak suke..kita buat kerja yang diamanahkan untuk kita ye sudeh! 

pilihlah muke yang mane satu korang nak...lelong2..haha  
 :::: sememangnye perasaan menyampah, benci dan bla bla tak lari dalam diri..biaselah tu.. saya pun menyampah jugak..menyampah orang tak bace entry saya...eh? haha..:P

                   " HIDUP JADILAH PEREBUT PELUANG, BUKAN PENGECUT 
                                               TERBUANG " 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...