geng bloggers

Sunday, 12 February 2012

KENAPA BENCI?

::: kenapa benci? ada sifat tu dalam diri? haha...tipulah kalau xde! mesti ada...saya tak spesifiskasikan pada mana-mana oun, tapi ada kan?
biaselah..fitrah manusia lah tu, benci, sayang, cemburu and bla bla bla..




i hate you! you! you! grr..~
:::: benci..oh perkara biasa..awak tak suke sape? saya tak suke neelofa~! saya tak suke fasha sandha~! saya tak suke siti nurhaliza! helooo~!!!! awak sape ha! nak suke tak suke..ewah3...sedap sangat tak suke orang..yedok!? hihi..



                             'lofa x kesah pun org suke lofa ke x, janji ni lofa..ko ade'
                                           * eh, lofa cakap caM NI ke? haha..~! ~..~


                       'memang susah siti nak suruh semua org minat dan suke siti,tapi
                                                          siti hanya jadi diri siti'
                                  * siti nurhaliza! i adore you! wieee~


                          ' fasha tak tau kenapa org x suke fasha, fasha lah fasha..ngeee'
                                  * fasha, seyes aq x tau ko xtra2 cun pakai tudung..yes!

:::: cops! entry kat atas ni sekadar entry, contoh je..jgn lah amek hati sgt pemnt neelofa..err...haha...peminat fasha..eii..haha..and peminat siti...hoho...~ 

:::: cume suka saya nak bagi tahu, tak perlu kita membenci orang, tak perlu kita nak mencaci orang, diri kita pun ada kelemahan dan kelebihannya..jaga diri kita, insyaALLAH kita akan dipelihara oleh Nya..

            " YANG CANTIK ITU SEMENTARA. ANDA ADA KELEBIHAN? JANGAN LUPA, ANDA PASTI ADA
                                                                   KELEMAHANNYA!"

*** kan manis kalau sume artis kat atas2 ni bertudung litup..ye betul hidayah tu milik ALLAH.! tapi ALLAH akan bagi kalau kita mencari...*renung2kan dan fikir2kan..=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...