geng bloggers

Sunday, 12 February 2012

sinopsis

::: Sara Aishah
::: Alia Nasuha
::: Zara Nur Inta
::: Wan Iskandar
::: Raihana
::: Mak Lang
::: Pak Lang


*** pebende ni airen oiii..~ ahaaa..~ korang mesti nak tahu kan? hehe..
ini sebenarnye watak2 dalam cerita saya ni...hehe..kalau menarik, teruskan membaca tau!




cover..ok tak? amek kat nurul google je pun..hikk~!

:::: Sara yang kehilangan kedua ibu bapanya hanya bergantung seluruh harapan dan kasih sayang terhadap Kak Alia dan keluarga untuk menjaganya. Kak Alia yang sentiasa menjaganya sepanjang hidupnya membuatkan Sara terhutang budi dengan Kak Alia sehingga dia tidak mampu untuk memberitahu Kak Alia perkara yang sebenar tentang apa yang telah dilakukan oleh Abang Wan terhadap dirinya. Wan Iskandar merupakan suami kepada Alia setelah mereka berkenalan selama 3 tahun. Kak Intan yang tidak tahu apa yang perlu dilakukan oleh Sara terhadap situasi ini menuju jalan buntu apabila Kak Intan menyuruh Sara meninggalkan Kak Alia tanpa memberitahu sebabnya. Sara yang tidak pasti keputusan yang akan dilakukan, terpaksa  membuat keputusan yang dia tidak pasti apa natijah yang akan dia perolehi.



**** Apa yang telah dilakukan oleh Wan Iskandar terhadap Sara? Adakah Alia sedia menerima apa yang dikatakan oleh Sara mengenai suaminya? Adakah Sara bersedia untuk dibuang dari keluarga Alia? Bagaimana Intan membantu Sara dalam menyelesaikan masalah ini?

**** Ingin mengetahui dengan lebih lanjut? Sila menjadi kawan saya yang setia untuk mengetahuinya..=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...