Pembaharuan

Assalamualaikum w.b.r

Semalam hari Sabtu 15.2.2013 balik kolej. Sampai nak dekat pukul 7 jugaklah. Kebas bont** duduk lama2 dalam bas. Time tukar LRT kat TBS ke Plaza Rakyat tu, terlupa step der. Naseb baik kata hati ni betul. Tak sesat lah. ^^

Semester 6 ni, banyak kot yang berubah. 

1) Housemate baru. Menda ni tiap2 sem berubah, tapi kali ni memang osem lah. My housemate come from Thailand mehh.. Mampu? Semalam aku nak cakap dengan dia, dia pun cakap " akak, saya tak faham melayu" dalam hati aku, aik, tu boleh cakap..(dalam hati je lah) . Pastu aku pun merapu lah cakap BI, dia cakap dia tau cakap tu je. haha. ok. Aku pun speaking lah. Kelas kau jah, naseb baik aku takde BI dah sem ni, kalau tak confirm si Anne tu jadi translater aku. 

2) Roomate baru. 3 sem kot aku duduk ngn si mun-mun tu. Tapi sem ni, tak sama dah. Sem ni aku duduk dengan kak khty. Kak Khaty coursemate jugak. So, xde maslaah, cumanya sebab dah lama dengan si mun2 tu, so dah selesa lah dengan dia. Dan dia lah the best roomate ever.! 

3) Sem baru, semangat baru. (kononnya!) Sem ni aku ada 1 subjek minor , semantik. adoi. please be nice to me semantik. takut. 2 subjek moral. etika dan undang-undang dan kaedah peneyelidikan. pastu subjek KPD. tu je. sikit je. tapi banyak jugak. Apa dalam fikiran aku ialah subjek semantik. 2 sem pointer aku jatuh sebab minor bm, so sem ni..tak akan aku ulangi. (genggan erat jari jemari)

4) Aku yang baru lah. We will see soon!

the end

wassalam

-AIREN SURAYYA-

Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Muhasabah Diri..:))