Kes Kecik Hati

Assalamualaikum w.b.r

Lama tak update, sebab line kat kolej ada masalah teknikal. Hari ni berpeluang, sebab entah kenapa tiba2 boleh on9, dah okey kot.

Aku antara orang yang paliing lambat kecik hati/terasa hati dalam hal2 kecik. Kalau besar, tengok jugaklah. heee..

Tapi, aku akan kecik hati,

1) Bila aku takde buat onar apa dengan orang tu, tapi tiba-tiba dia mengata belakang aku. Memang sampai sudah aku akan ingat. Sorry beb.

2) Aku tak tahu apa salah aku, then orang tu tak layan aku macam biasa. Aku pelik, jadi aku rasa macam, kecik hatilah. :p

3) Aku tak suka kecik hati sebenarnya. apa nak kecik2 hati ni. Besarkanlah hatimu. haha..

Tapi hari ni aku kecik hati. So, antara 1 dan 2 jelah kan sebab dia. 

Korang kecik hati bila?

then end

wassalam

-AIREN SURAYYA-

Comments

Lollipop Manis said…
sama2. yg no1 tu plng mendalam kecik hatinya. hahaha. no2 tu pon blh tahan jgk !

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Dah ada boyfriend?