best memory in my life! (part 4) (>__<)

:::: saya memang dalam dilema, nk benti sebulan awal seblm masuk u, atau nak benti lmbt skit, dlm smnggu sblm masuk u, sbb mase tu, sbjek dah smpai silibus hujung2, yg  penting2..jadi saya rasa mcm, hishh! kene benti awal, bkn sebab apa urusan u ni bukan sehari dua, bnyk urusn, so, tnye sume pendpt, mintk maaf sume kat ckgu2 sbb terpkse brhnti awal..jadi dyrng faham..dyrng kene terima..sedih...:(


::: sebelum berhenti, saya siapakn sume nota2, latihan2 tuk f5, sy mmg fokus lebih pada f5, sbb dyrng SPM, yg f2 ni, xpe lagi..next year baru push dyrng, so, saya pesan kat depa, but latihan yg saya tinggal, hari last tu, time kelas tmbhn last sekali..syaa dah asingkan, time kelas saya, smntra xde guru gnti, make sure buat kerja yg saya tingglkn, kelas tmbhn pun same..mmg mase smnggu seblm saya tinggalkn skolh tu, mmg saya busy potostat nota n latihn kt dyrng, sbb mate ni, kalau kita tnggal dye, kita akan lupe..


nilah ketua asramaya..safiyah...sgt baik! :) dye kat kuliah skrg ni..lalala~


::: pesanan2 akhir saya kat dak2 f5 ni *cewahh* saya tak letak harapan besar..sikit pun x..saya tak harapkan dapat A..lulus semua pun, sy dah bersyukur.tapi ada jgk yg tibe2 " Ustzh, saya nak A, saya x nak lulus' haha..saya ckp, ok! nk A, buat mcm nk dpt A, bglh smngt sume kan..tapi dlm hati, sbb sy taulah dyrng, keupayaan dyrng mcm mne, saya x suke letk hrpn tinggi2, sbb nnti takut kecewa..


:::: jadi mmg mnggu last2 tu, mmg duduk lepak ngn depa, cerita2 sume, bestlah..rasa mcm alaahhh..x nak benti...ngn bdk f1 pun rapat jgk, sbb ajar mengaji..huhu...ptg2 ngn asma, ngaja dak2 f1 n f2 ngaji..huhu...bolehlah..muqadam...sbb tu saya cakap, student saya bukn mcm bdk ehsan, khairiah, maran, rompin dll...ada yg tu, f1 dah, tapi baru iqra' 1, nk knal huruf...kami sebagai guru mule2 mcam2, iqra'? pastu bila K.Nani terangkan dyrng ni mcm mane, so, kami fhmlah...sbb tu,telinga saya paling pantang kalau ada yg cube2 nk burukkn student saya..dush!


dari kiri, saya, kak ani, kak nani, kak muni, n asma...*sumpah rndu kakak2 ni..dyrng sgt best+kelakar!




:::: pastu saya decide benti seminggu sebelum puasa..dalam buln 7, so buln 8, cutilah..buln 9 dah msuk u...jadinye, mase abah nak amek tu, jgn cakaplah...berair lah mate ni..salam ngn ckgu2 sume...dyrg terbaik..gile sebak time peluk ustzh Nisah, sbb dye yg temuduga saya, dye ckp, dah habes belajr nanti..dye nk saya ngn asma dtg sini balik..omg! terharu! :(


2 jam sebelum pergi..:(
:::: peluk K.Nani,, adoilahh.,,.,K.Ani lagi...K.Muni lagi..K.Salmi lagi...menangess!!! arghhhh~!! sedih sgtt!! :( :( :( :( ngn student laginyelah...ngn dak f5, laginyelah..aziyah ngn safiyah..dyrng x nak salam..pastu bile saya bla, sbb mase tu, mmg nk nanges dah, cover lagi..wooo...x kan nk nanges depn student kot..huhu..dyrng tarik lah saya..aziyah n safiah..sedih giler mase tu, macam drama dah..huhu.. abah tgk je...*malu*




saya rindu ngn kakak berdua ni..kak ani, n kak salmi




:::: dah siap salam sume, bye2 kat sume,,dalam kete abah tanya...' ke tak nak balik, nak keje lagi' saya gelak je..' tekpelah abah, lain kali pulak kalau ada rezeki' huhu...sedih wei..spenjg perjlnn mmg teringt memori tu...best! walaupun kami berdua, bdk baru, xde pengalam pun, tapi depa sgt2 baik ngn kitrng, tu yg terharu tu...=D


:::: *airen! x bgi tau nme skolah pun..eh? x bg tau ek..haha...dgn ini, saya isytiharkan..saya, 'AIREN SURAYYA BT KHAIRU ANUR n ASMA ZAHARI pernah mengajar di SEKOLAH MENENGAH AGAMA DARUL MAKMUR GANCHONG, PEKAN PAHANG'..hehe...:)




dalam pejabat..hari last kerja..


::: korang x nak tahu kputusn SPM mate saya ke? hahhaha....giler x takut time result kuar masa 21.3.2012 hari tu...gile berdebar...habes kelas ptg tu, terus tepon kak nani, bork2 sikit..yeayyY!! alhmdulilllah...sgt2 meningkat...pelajar perempuan semua lulus,tai pelajar lelaki..hurm...fhm2 jelh kan..tapi, tk sngke lah..ada lah yg dpt B, C, D...wow! giler terbaik F5 ! luv u all lah..huhu..tanye safiyah ngn aziyah haritu, mule2 x nk bg tau, sbb tkut sy kecewa...cececeh..tapi pakse punye paksa, dyrng bgi tau..saya cakap kat dyrng, SPM bukn segalan2nya, lebih2 lagi dyrng ada peluang amek STAM kat kuliah, so, peluang nk msuk u, dyrng masih ada..pastu bla3..smualah...aziyah tepon, nanges2, takut malu, nnti kawan2 tnye..yes! u r rght! mmg korng akan malu, tapi dyrng perlu tahu, korang mcm mane, dn skola korng macam mane..tak sme...totally different! pastu bla3..lagi, aziyah ok..semngt dah naik..off call..gud luck tuk dye P1 stam minggu ni kot..asernye..:)


aktiviti prog asrama...best sgt! x leh lupa..:)




::: kesimpulannya, saya sgt rindu untuk jadi ckgu kembali..pastinya saya dah pernah rasa tu semua, so, setiap saat kengn kat sne, mmg saya akan ingt..semua! n terakhinya...saya rindu kat depa..hey! lupa nk bg tau..paper work saya lulus! lulus tuk buat prgram kat skolah saya dulu! yeayy! saya terharu giler...prgrm tu insyaAllah sem depan ...yes! ok..tht's all. panjg kan? hey, mstilah...6 buln kot saya kerja kat sne...so, mestilah bnyk citernye..hew,,hew..hew....>..<

Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Dah ada boyfriend?