geng bloggers

Thursday, 22 March 2012

ajaib sgt ke?

ha!! ni dah datang mood nak mengupdate ni habeslah...hoyeahh3....!!
xpe2..selagi ada mase..kebetulan hari ni kelas batal..so horeyy lah..! dahlah jumaat, sabtu n ahad xde kelas..memang sakan lah..~~


:::ok! menraiknye entry pagi ni...ajaib sanagt ke? tadi pergilah melawat kejap kat abang google punye dusun buah-buahan...wahhh!!! hebat dowwhh..banyak yang pelik2 dan ajaib2..tapi ajaib sgt ke? jom kite tengok.!


haiyaa~ korang nampak bentuk ap? hurm..aq nampak..tapi x tau neme pbende..huhu


wahhh~ kompem yang tgh bercinta cari buah tembikai pasni..

erkk...cacing tersepit ke? larii~~~



mak aihh! buah ape ni? sorem...




ha! ni lebih jelas...adoilah...ce bagi muk ehepy sikit ke..


tutup mulut menguap!!!


wah3...ehem2...nak cium pun, x kan depan orang kot..haha


wahh! ni mesti banyk yg beli ni...buat simpanan..haha~




::: ha? dah tgk sume? ajaib ke pelik? atau editkah? entahlah..mungkin lah yng buah pelah x berapa pelam tu pic edit..tapi yg lain2 ni? hurm..ape2 je boelh terjadi..sdgkn ular pun boleh 2 kepala, manusia pun boleh terlebih jari, bunga pun boelh kawen2..so, tak mustahil lah buah2 ni pelik cenggini sekali...


p/s: walpun pelik, ttp comel...(errrr) *tangan ke bahu, mata ke atas..haha~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...