best memory in my life! (part 3) (>__<)

::: berbalik pada percubaan tadi...matlamat saya, sbb saya thu student saya pencapaian dye mcm mane, dye pnye kekuatan mcm mane,,dan sume nye mcm mane..jadi untuk percubaan ni, saya target 3 org je lulus..lulus je sy mintak..saya tak mintk A, saya mintk lulus..sbb dyrng x habes silibus f4, dyorng x mcm kita..dyrng lain..dyrng perlu push..kalau x push..dyrng down..tu student saya,.,so, sbb tu mse percubaan, sy target 3 org je...


:::: esok nk exam mate ni, bdk2 ni, dtg bilik, bdk2 pompuanlah..laki ni, mcm...buat bese je...xpelah, study + tanye smpi 1-2 pagi..asma tolong sume..same2lah...sbb kitrng tgk usaha dye...rasa mcm terharulah..dye berie kan..haha..~! terbaiklah..


ni semua girls f5..yess! our sweethearts! =)




::: keluar result, tanda kertas sume..wahh!!! 4 orng lulus...yes! melepasi target..lalalalal~ walaupun 4/15 yg lulus..tu dh cukup.. sy ckp kat dyrng, jgn leka, sbb gred ni bolh jtuh kalau momentum x stabil..so, hari demi hari,  sblm sy berhenti, buat exam macam SPM betul..alhamdulillah lah..yg lulus tu ttp x mngkt tapi, markah dyrng, mmngktlah..walaupun x lulus..it's still okey! sbb saya tahu keupayaan student saya..jadi saya puas hati..


:::: sebelum berhenti...asma benti sebulan awal dari saya, so, saya mmg sorang2 lah dlm bilik tu..asma kene jaga mak kan, mak saya pulak..awak teruskan je ya, sian budak2, dyrng baru smngt nak belajr..saya ok..mase tu twrn u dah dpt..ckgu2 lain tmpng gembira lh dgn kami sbb dapat u, tapi dyrng sedih sbb, nnti kitrng dah xde, sape nk ajr bdk2 ni, kene cari guru ganti lagi...kitrng pun sedih..sumpah! saya sedih sgt..rasa x nk tnggal sekolah tu, tapi, saya ada cita2..so, masa tu mmg dilema moral lah..haha..


:::: sebelum berhenti, saya pastikan bdk2 f5 tahu sume yg penting untuk mate, bdk2 f2, saya pastkn dyrng hafal sume sifir..*ples jgn samekn kita (pembaca) dgn student saya, student saya mmg lemah, tapi dyrng smngt tu ad, tapi perlu dari kita, kalau kita tak bagi, dyrng kosong* sbb saya sbnrnye, macam haiyyaa..sian kat dyorng..sgt2!




bdk2 mmg suke cikgu  belanje kan? :p


:::: time asma dh bnti tu, mmg gilir2 lah bdk2 ni tidur..takut jgk sbnrnye tidur sorng2..sbb mse tu ad tragdi..haha~ tak leh cerita! kalau cerita..entry pasal blog ni, smkin pnjg, tpi yg pasti, tragedi tu, buatkan saya x berani pergi tnds sorang2, tidur sorang2, macam2 lah...jadi kene ajak bdk2 lah teman..haha..poyoss...tapi bestlah..kita rapat ngn budak..=)


::: yang paling best, time nk buat buku laporan mengajar cikgu..hahhah~! tangguh dulu...semnggu selepas, baru buat..huhu..asma laginye, kadang2 2 minggu..haha..saya ngn K.Nani ngn K.Ani selalu bertanding, spe yg siapkn buku tu  awal..haha..dan semestinya saya menang! huhu..~!


::: K.Salmi ketua warden kan,dye pun ckp, nanti berat lh balik tugas saya, takde org nk tlg tgk bdk2..:( alaa...sedih, bile K.Salmi ckp mcm tu, tapi nk buat cmne..:(
bdk2 f5 pulk, hadoilah, saya mmg sedih nk tnggl bdk f5, sbb teringt2 kat dyrng, nakalnye, yg budak laki..adoila, mmg penghibur..ahmad, amirul, abu, kembar (adli n azli) *eh, x ingt lh nme kembr ni* haha..dyrng nakal, suka sakat..tapi kelakar..;p


haha..yes! dyrng lah kekasih2 saya..amirul n ahmad,,ahmad, sgt lurus..hadoilah...^^ yg suar hijau tu dak frm1, nk jgk join jalan2 ngn ckgu dye..:p


::: time mnggu akhir tu..hurmm..... (smbung next entry)

Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Dah ada boyfriend?