geng bloggers

Friday, 11 May 2012

sungai!

:::: assalamualaikum...tenat2...exam nk dekat...tapi yg penting cool ok~! relaks..^^
nak citer kat korang sume..ha~! sem ni plg best! hoyeah! klo sem 1 dulu, rasa mcm anak dara sunti yg nak dah dipinang org tau..sbb x kuar rumah..tkut2 ada yg lain nk pinang lagi..haha..*over kott erin..:P


:::: sem 2 ni, mmndangkn eseimen bnyk buat keje luar, jadi kesmpatan ni lah yg digunakan tuk berjalan2..berenjoy2...bersakan2..fulamakkk...mmg terbaik!~~ sungai! yess sungai! dah lame sgt dah ni x main sungai..rase2 nye last time drjh 4 @ 5 kot..itupun sbb balik kg kat lipis...lata jarum..<-- pernah dgr? ha!femess kot tmpt tu..
yg tulh yg last sekali..dan akhirnye....thun 2012..impian tercapai nk bermandi mnda di sg!


sungai kalumpang


sungai bil
sungai samak *erk, mona interfrme jap..hohoho

::: sngt best korang! sbb saya dah pegi 3 jenis sungai...smuanye ad keistimewaan msg2..bnyk lagi sg kat tg malim ni..tpi 3 sg ni yg plg femes bg klngn pljr upsi lah..sbb dekat n jln nk pegi sne dekat je..^^

:::: kalau kat sg kalumpang tu..ha~! istimewa dye, dkt2 area situ ada tmpt nk mkn steambot! perghhh~! saya smmngnye frst time bru mkn steambot ni..*erk, biarlah..:P
harga satu kepala RM20..kat situ pun ad tmpt solat..so, mmndgkn time kami pergi time mghrib, jadinye smnyng kt situ jelah..jadi bolehlah dduk kat situ smpi korng rasa perut korng nk meletop! 20 inggit kot! mkn jela....strt dri kuih, nasi, mknnn laut..sume ader.. lapar giler..sbb hari tu ad buat khdmt masyrkt, mmg pent seharian, apatah lagi baru pas mndi sg..laginye lah perut sume berkrookkk..hoho..^^




projek khdmat masyarakt..* org paling tua di tg malim..
lepas projek..terus serbu mandi..*nai sbgi jurukamera..sbb dye x mndi..mmg sesuailah mndi time ni sbb badan sume dah...teettt~~ haha

hoyahh!! steambot!! nyum3...*mmg melantak abess

   desert time~ eskrem! *2 kali tmbh ok~~


sebahagian pic kat kalumpang tuk projek kewrtawanan


mona yg sdg melamun..:P

       ::: ha, itulah dye sbhgian keseronkn kat kalumpang..sgt best~! nk pegi        lagi..erm...sem3 pulak ok guys!

::: lepas kalumpang, jom ke teratak riverview pulakk~!! main water tiubing~! <-- betul ke ejaan ni..xpelah..nnti tnye uncle google yek! best sgt..x puas..

jemputlah dtg ke teratk riverview~~!  *abaikn jari yg x tau tnde ape tu..huhu^^

sebelum ke sana, berbasikal beramai2 dulu..


hoyeahh~!! sg..amek tmpt yg cetek je..sbb air agk deras * abaikn muke yg over giless tu..:P




ini dia~! besttt sesangat nye...2 kali naik tau...~~ *walopun tertindas di tgh jln sbb kene lnggar lgu besar..tapi ttp naik 2 kali..^^




::: hehe...itulah dia sebahgian nk citer kat korang sume...tak tau x nk ckp ape..sbb percutian..*percutian ke? ape2 jelah..mmg best! sg bil? erm...sg bil kami lepak2 je...sbb x rncng pun nk pegi situ..so kami kepak2 n snap pic cam bese je...^^










:::  pic kat sg bil x bnyk..sbb bnyk pada mmber2..:) sg bil ni air dye x lah seders sg kalumpng n teratk riverview..^^





::: dapat tak korang rasakn bgimana perasaan saya...sgt perghH!! x tau nk ckp mcm mnee..~!!
nanti, kalau nk dtg tg mlim..saya bwk jln 2 kat sini ye..jnji sediakn kereta~! hew3 ^^




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...