geng bloggers

Thursday, 31 May 2012

sepetang bersama mereka..

:::: hari ni yes!seronok sgt, konon2 release tension+stress lah dah nk dekat exam kan...bolehlah...boleh dikira release jgklah...hihi...^^


::: perancngn mmg dah lme..tpi waktu je takde..nk pegi, ish atik pulk blik kg, nak pegi, ish atik pulk ada ltihn, nk pegi, * eh, mcm salah atik je kan? haha..x lah..:P
saje je..atik, jgn marah aq ek..:P



::: jadi tercapailah impian kami, cita2 kami untuk menuju ke destinasi yg ditunggu2 bagi mreka yg perut sgt berlagu2 riang untuk makan...PIZZA HUT~~~


:: amik order sume..pilih2 jgn  xpilih, sbb byr pun duit sndri gak..haha!
so, xde ape2 pun coretan...tapi yg pastinye, saya AIREN SURAYYA paling mkn skit! itu kenyataan! haha..kpd syaine, mun and atik, tolong jgn pertikaikan..haha!


antaranya..simple je..ikut duit kan? haha

edited by munirah!

overss...

mun paling bnyk gelak...nth dye..:P
haha

lagi n lagi!


::: hohoho...klo nk buat pic se2..mmg  korng kene tgk lebih kurng 20 m/s kot..huhu..so, terpkselah gunekn cara cm gini...


::: insyaAllah, ada rezeki, 20-20 dak moral dtg mkn ramai2 kat pizza! eH? haha


G- Generation! hahaha! beng!

1 comment:

moon's light said...

di sini dan dimana2 saya akan pertikaikan........airen mkn palingggggggg banyak ok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...