geng bloggers

Friday, 25 May 2012

nama pun kawan kan? ^^

::: Assalamualaikum...n salam sejahtera kpd semua...lama jg x update ..malass..huhu..hari ni ad smngat ni..smngt ke? erm..x lah smngt pun, tapi ad lah skit kekuatan..*kekuatan ngn smngt lain ke erin? * eh? nth! *angkt bahu* haha..! beng!


::: nak tau x...ha...ade citerrr best! huhu...best ke? best ok! kau ade? haha..:P
bukanlah...sbnrnya mcm ni kawan..? ada kawan? anda seorang kawan? helo erin! mstilah! hbes tu x kn nk kawan ngn monyet lak..
eh, monyet pun spesis korng gak..haha...@_@
ok2..dah2,,jgn nk merepek2..!
hanya kami...<3


::: hari ni ada 2 kisah sadis...sob2...ilham dtgnye malam tadi dah..jenis sy, bile ilham dah smpai...ape lagi! go! terus bukak ap yg nk dibuat...smlm, do syok lyn2 lagu2 shbt, tetibe..haha...toing3!! *mentol lip lap2 muncul* nk buat vdeo dak2 moral lah...lgipun, x lame lagi nk habes sem2 dah..piiuuuu...terus bkk movie maker...tup tap, klik klok, copy n paste pic2 yg ado..haha..


::: dlm pukul 2.30 AM, siaplah vdeo tu...sob2..:( sedih kot..sbnrnya saya nk buat entry sedih ni..tapi rsenye cm x mnjadi kan? haha..beng! lntklah....korng konon2 feelinglah ek..huhu..^^ terus ingtkn nk upload kt fb..nk tag2 dak2 ni..alek, fb x bg upload vdeo..helo fb! pehal? nk gado ke? eh2... mmndgkn fb kedekut a/l bakhil, msuk dlm utube jele...baru market skit..haha..>.<


::: pastu konon2 nk tdo kjp jelah kn, sbb kul 3 pgi kot time tu, alang2 nk tunggu vdeo upload kt utube kan...alek2..ha amek ko! nseb bek ad buku terjtuh, kul 4, line tenet trputus, sbb lappy ter'off' kan..x upload lah..ceh! ape lagi, ttp lappy, then zzzzz...^^


::: alkisahnye jugk tadi..jumaat 4 Rejab/ 24.5 ad pasr mlm kt KHAR, helo! kita jmpe asma, kinah n d geng ok! bual2 ngn asem kat tgh jln ok! stndrt ko jah, jln bapak ko buat kan? haha...sedih kot! wlopun kitrng jmpe jgk, tapi sblm ni, 2-5 min je..tupun sbb, nk pnjm cmera, nk pulg cmera, nk bork over2, mmg x lah, smua nk kjar mse..*kejar lh sgt* tapi betullah..tapi tadi, x taulah, npe sayalah, x taulah asem sekali ke x..sedih kot...ttibe cam berair mate...tapi..cover ok! tu yg pnting..jgn dibiarkn air mata ni jatuh..ececehh!..^^


rindu ko asem!
::: rindu lah...helo, kwn baik tu..xpem asem, nnti kita borak2, mkn2, gelak2, guling2 sekali yek! huhu..^^


::: ha! lagi satu,,akhirnya smbung pasal vdeo tadi, terase nk upload lah ptg ni jgk..ape lagi..lps maghrib, uploadlah, bese nye dak2 ni, mmg tgh on9..huhu..^^
upload punye upload..perghh~! ayat2 sadis smua kuar..kitrng sblm ni ada sejarah yg mahal..so, sbb tu plbgai kata2 yg mmg power terus keluar...mmg sedih! ecah ckp, baru tgk intro dah sedih...blom dye tau lagi aq yg dok berpa kali mengulang lagu ni nagi mmstikn vdeo ni 'klass' *errk..haha..berair mata..sedih wei..



luv luv!
::: kami dah lah 20 org je...x pernh pisah tau..kelas same je..tapi, sem3 ni je berpisah skit..sbb minor msg2 ikut mint sndri kan..ade yg bm, ba, eko, geo..so, x leh lah nk pakse2 nak amek sme kan..tapi yg pasti, sbjk major, ttp sama! ^^


awat lentok gitu tu..ish! :P

selagi daya makan...^^


::: nak ckp nye..semua org perlukan kawan..sape yg rase hidup dye, eleh, x de kawan pun aq boleh hidup lah! helo der! jgn berlgaklah...kawan tu pntng ok!..gaduh ke kelahi ke, tu tolak tepi, yg penting ada kawan...kita ni, klo nk hdup sorng2, alamtnye, duduk bawah daun togey jelah..itupun klo lepas lah..:P


hahaha! beng!

ops! mun over kot! haha

toing3!!

kakak cok cok kendon! haha..<-- rindu name tu ecah!
::: tipulah kalau sy ckp sy x syg depa *dak moral* kan..syg beb! tiap2 hari tgk muke yg sme, tiap2 hari naik bs yg same2, tiap2 hari pegi beli mknn kedai yg sme..mne x syg..huhu...so, x nak dah gado2 ngn korng..x besh! erm, klo fikir2 balik lah kan..gado2 manje kita dulu tu, ad hikmah tau...kita kenal satu same lain, dye mcm jadi lebih berhati2..kalau x, hurm..pakal bedal je..ye dak? huhu..^^


mone yg sentiasa obses dgn sg..:p
::: so, kpd syaina, atik, munirah, mona, ecah, jr, ayu, ct, khaty, vel, vivian, margeret, mekna, shila, satish, din, arif, nai, n akim...sayang korang krn Allah...:)
smg ukhuwah yg kita bina atas dasar, kejujuran, keikhlasan, kasih sayang ini akan berkekalan dan salah satu jalan untuk kita, insyaAllah ke syurga ALLAH..^^







:::: semoga vdeo ni akan ingtkn korang pada kngn2 kita..^^
tgklah lah vdeo ni bile rndu Airen Surayya a.k.a assn..eh? haha..!

2 comments:

moon's light said...

wow.........keep updating!!!!

Airen Surayya said...

woot3...budak tu pun dah ad blog!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...