geng bloggers

Tuesday, 1 May 2012

korang buat kan?


:::: Assalamulaikum....seprti biasa...selamat hari pekerja....!! ehem2...pekerja ok! bukan pelajar...jgn nak perasan..tapi biasenye yg pelajar ni lah yg xcited duk mengupdate ' selamt hari pekerja kawan2! jgn lupe siapkan kerja sekolah tau!'..eh? haha...pepelik...-___-

::: takpe2...ucap je...fb kite kan...update je lah mnde2 pun..ye dak *mnde2 lah sgt..@_@ ..huhu...tapi yg x sedapnye bile kita tgk, atau baca, atau lihat...*eh, lihat dan tgk kan sama je...*eh? haha..biarlah..nk pnjgkan entry...-___- pelbagai perkataan2 baru yg kuar..ada yg jenis ber'W' terlebih lah... ada yg jenis ber'C' terlebihlah...walao! kreatif ek! sangat! sangat kreatif! saya memang sukeeeee bace huruf terlebih2 ni...*sukessss gilesss...! huh!

' cyg windu abg lah...napew abg tak tepon cyg? cyg tungguw abg dari tadii taww..cedih cyg'

::: see! ha! xde pulk arrow nak tnjuk kat atas.contoh nye cam tu lah..haiya! brp bnyk c lah korang nk gune ha?  x nmpk 's' dah ek? kesian ke 's' tu...xde org nk gune dye..saya rasa tujuan sebenr mnde2 alah ni sebrnye nak nmpk 'comel' kot...*comellll ke??? *tgn ke bahu, mata ke atas...-.-


shaya memang shuke orghang thuliss over doss huruff...shukeee shangattt~~

comel lah kengkonon tu...sweet kan..manisss...cam maduuuu gitueewww....korang sukeeww kann....lalalala~~~

' awk kt mnew? caye kt cni nie..caya tngguw awak drie tadie taw.lmbtnyew awk dtg.'

::: ni pun samelah ni..keturunan2 terlebih c, terlebih canggul, terlebih cuka, terlebih cagu..eh? haha..yelah...asyek 'c' je yg kuarnye..pelik ok! nk singkat tapi jd cam merepek2 dah...alahai.....boshannyewww....<--- haha! suke2..nk buat jgk lah huruf terlebih ni...

:::: dulu saya teringt yg saya pernh terbaca satu tweet dari scha al-yahya,,ramai yg kondem dye gune bi x betul....alek2...ape yg dye balas....' habes tu yg korang gune..
 bahasa melayu gitueewww, lettewww..x salah pulak..~! ha! amekaw! kene setepk kat hidung sendri...eh, bukn hidung saya...hidung koranglah....:P

sudahlah tulis huruf berlebih2 nye..naik senget muke kome nak mengikutnye..-_-

::: jadinye apa yg saya nk sgt tnye kat korang...kate nk shotfrm kan? habes tu npe perlu tmbh2 lagi yg ber'w' ber'c' bagai tu? nak sweet ek? nak sweet letak lah gule..eh? haha...

::: kang mesti ada yg cakap, biar dyornglah...hak masing2...masing2 lah sgt kan...kite yg duk bace ni..naik pinor biji mata....*tau x  ape tu 'pinor' <<---
x tau..? carilh dlm kamus dewan...kompemmmm ade....huhu....^^

:::: sampai sinie jelaa entryy kalie nieee...kalauu adew masew nantie, kitew update lagiee lahh...yeewww...byeww...byeeww...hahah!! syoknye! :p





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...