geng bloggers

Monday, 28 May 2012

ilham datanglah ilham...@_@

::: assalamualaikum n very gud evening to all readers..<-- kengkonon bi kan? #erk.
wateverlah..saje je..korng ni..nak citer ni..alkisah tersebutlah kisah..


yg penting hp ni pujaan hatiku...mne boleh lwn game ular hp ni...:D




:: once upon a time..haha! beng! sng citer petang tadi..gi beli mknn kan..ehem2...nmpk pasangan yg sgt romantik sdg mkn satu pinggan 2 cawan..hohoho..uits! ni psngn bapak orang ngn mak orang lah..ngeh3..amboi korang, asal yg romantik je, msti ingt yg muda2...ape,ingt yg tuess2 x leh roman2?? haha! ops! bkn pasal romantik yg sy nk citer..saya nk citer pasal...


:::: betapa hebatnye dunia gadjet hari ni smpaikan, masing2 pegang hp, sorang iphone, sorng lagi galxy note kot! pergh! idaman kot glxy note tu..haisshh...nk citer nilah...ibaratkn mcm makn sorang2, cume berkongsikan makanan, x ckp pun antra satu sama lain..hurm..jadinya?


cengginilah keadaanya..erm..tapi yg sy citer tu pakcik makcik..yg ni, bakal pakcik makcik..ngee.:D




::: kita x taulh kan, mngkin masing2 sibuk dgn urusn kan..tapi, mcm tulah..<---erk, x tau nk ckp ape sbrnye..ngeee...:D
sebolehnye, klo kita nk mkn, kite letk atau tingglkn dulu kan hp2 bagai tu..x ke mane pun hp tu, hp tu bkn leh jln sndri pun nk merayap2..haha!


::: sbb tu, saya kalau kite tgh mkn2 ngn kawan2 ke kan..klo boleh, x payah msj2 lah...sbb tujuan kita nk mkn ngn kawan2 sbb nk borak2, nk sembang2 kan? so, klo dah mkn ngn kwn, tapi msj ngn org len..helo! pehal tu..baik mkn kat rumah...tgk tv pun boleh!
ye budak, hp mak awak mmg osem..~! :P




::: setuju x? tolonglah setuju! haha..~~~jadinye...mcm tulah...*pebende erin?* errr...
harap2 korng fhm ek entry ni..nk luahkn perasaan sbrnye...tgk pasangan tadi tulah, ad ilham nk update ni..huhu...
jadi mak cik n pakcik...mngkin depa datuk n datin kot., kakak abang, sepuppu sepapat, kalau kita tgh mkn ngn orang, x yahlh msj2..klo penting..yups! tu mestilah..:)
tapi klo stkt mcm nk sembang2...erm...no need2..:D

lepas mkn, smbunglah...^^


::: jadi, hnya itulah luahan perasaan yg x berapa perasaan..^^
p/s: nk glxy note! homeyyyy...~~






ok! guess who? homeeyyyy! luv her!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...