geng bloggers

Thursday, 17 May 2012

:::: Assalamualaikum...^^ rasanya tak terlambat lagi kot, nak ucapkan selamat hari guru buat semua2 guru2 di Malaysia..tanpa anda, siapalah Perdana Menteri sekarng ini, tanpa anda siapalah doktor2 pakar pada hari ini, dan tanpa anda, siaplah guru hari ini..terima kasih guru!~


:::: urmm...pagi2 lagi dah dpt msj dari mak..'selamat hari guru buat bakal guru'..huhu..rasa terharu..tu menunjukkan mak memang nak saya jadi guru..insyaAllah mak, cita2 mak nak tgk ya jadi cikgu macam mak tercapai..amin...^^


::: memandangkan semalam merupakan hari guru, maka, fakulti kitrng berkesmpatn lah buat Majlis Anugerah..Alhamdulillah sgt sebab merupakan antara yang terlibat dalam menjayakan program tersebut dan merupakan penerima anugerah tersebut..


::: memandangkan program fakulti ini bekerjasama dengan Program Pendidikan Moral, jadi, kami exco2 PERMOR ni pun, dikehednki mnjadi pembantu bagi melancarkn dan membantu untk menjayakn program ni..dpt jadi ajk makanan..! hoyeahh!! makan beb!
bersama ajk2 makanan yg lain..*tq sbb sudi tlg aq...^^'

seblm mjlis bermula...bersama ajk pelaksna yg lain..*syaina n k.khty..^^

gmbr2 jgn x brgmbr..*org pompuan..:p


::: mjlis ni sgt seronok sbb alhamdulillah kami semua 20 pelajar moral sem2 2011/2012, semunya tersenarai..insyaAllah tahun depan cuba yg lebih baik..


::: sedikit corak coret sepanjg mjlis..^^


tahniah kawan! do the best 4 the nxt exam..=)

tahniah3!!!

syaina, aq tau ko xcited..kok yepun jgn lh terbalik pegang sijil tu..haha..:P
with ecah yg cntek...^^

sgt jeles..hnye mrk berdua je leh tngkp pic cm ni ngn dr tan..sob2..:( *btw, congrat!

tahniah arif! cita2 anda tercapai..^^
with arif...

hoyeah! prof ratu..*tq prof atas segalanya..^^


::: selepas mjlis pun, ttp ad pic..nk otw balik tu, aishh singgah jgn xsinggah kejap...huhu
erk..dyrng suruh sy tngkp gmbr dyrng..kekeke..^^

pun boleh mun, k.khty n k.ayu...;p

fuhhh....tiup cmera..:p

insyaAllah, kejayaan itu untuk mereka yg berusaha,,pecayalah.!


::: berjaya tu pun ujian dari Allah, gagal itu pun ujian dari Allah..

sememangnya saya sgt takut dgn kejayaan ni..sbb xpectation org lain xpcially fmly untuk sem yg seterusnya mesti lagi tinggi..tapi, sy smmngnya janji dgn diri saya, kejayaan ini bkn untuk sy sndri..tapi lebih kepada untuk tgk mak n abah heppy..bnyk sgt dah depa bkorban untuk sy waktu bljr ni..so, sy kene buktikn kpd mak n abah, sy pun boleh berjaya mcm org lain..hoyeahh! chayok2 ISMP MORAL~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...