SITI NURHALIZA

:::: kalau dye MALAYSIAN, INDONESIAN, SINGAPORIAN, BRUNEIAN... n bla bla bla....tapi kalau tak kenal DATO' SITI NURHALIZA..uish! tak taulah saya nak cakap ape..helO! anak emas MALAYSIA ni...takkan tak kenal kot...>.<"
~biru~


:::: yups! my inspiration! mula-mula minat, mase saya umur 12 tahun, tahun 2004, waktu saya darjah enam, dan waktu terakhir sebelum dct tarik diri dari menyertai AJL. KU MILIKMU! lagu ni berjaya buat saya minat dct sampai kesudah.! bermula dari malam tu lah, saya start kumpul, ambil tahu, minat, beli majalah *guna duit mak laaa..hehe.., n sebagainya. 



saat ni lah saya minat dct! wieee~

::::: saya sendiri pun tak x pect langsung yang saya akan minat dct sampai ke hari ini. 4ever dct ok! no one can't replace her ! lebih baik saya minat dct dari saya minat teeettt~~~ ahaa~


i love the way she's look at the camera..*peace yo!


Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Muhasabah Diri..:))