geng bloggers

Monday, 30 April 2012

ombak rindu lah sgt...^_^

:::: ombak rindu? haishh...mesti korang terbayangkan en.haris, izzah, mila...or watever...*ace buat gaya tokti...oh tidak...tokti sgt comelll buat gaya watever..huhu..
no..no..no....saya bukn nak citer sal izzah @ en.haris atau ape2...saya nk citer sal ombak rindu yang tak berapa rindu...eh? pebende tu? eh..eh...bace lah dulu...:P


:::: dye mcm ni...alkisahnye apabila tokti berlakon jdi izzah..pernh tgk x? pernah x? *harap2 korang x tgk lagi..kalau x, basilah entry saya kali ni...hihi...


tgklah...tgk lah nii...lawakkk ok..*sayalah siti nurhaliza* haha...siap ada gaya lagi tau..tu yg x boleh bla tu...



::: sebenrnya banyak lagi watak2 dct yg lawak...ad yg satu lagi ni yg dct sebut 'watever'...comelllll okeyyy~!! tapi sbb tuan tu dye private...so, x leh nk share ngn korang....

::: dah tgk??? comelll x....comell kan?? haha..oklah..nk main game draw sthing jap..nnti saya upload pasal game tu ek..tataaa.....~~



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...