PERCUTIAN DI MAGELLAN SUTERA HABOUR

 Assalamualaikum


Haiiiii... ok kita sambung percutian saya di Magellan Sutera Habour, KK. Saya sambung percutian saya di sini 3 malam. asalnya 2 malam je.. tapi, hehehhe sambung lah satu malam lagi. 


Pada mula saya datang kat sini, saya tengok.. ehhh biasa je. sebab saya tengok kawasan dia macam kecik je.. Sekaliiiiii..... rupa-rupanya luas laa kawasannya. Sebab kalau kita stay kat sini, kita boleh berjalan sehingga area hotel apa entah namanya. lupa dah. Tapi memang luas. Dan dekat hotel ini, terlalu banyak sangat kolam renang. hesh. Disebabkan saya bukanlah suka sangat mandi kolam (sebab tak pandai berenang. haha) saya rasa ..wahhh, ini kalau anak sedara saya datang ni, mesti dia seronok. Mak saya pun mesti seronok. sebab semua keluarga saya pandai berenang. Saya je tak. heh pelik. huhu


So saya akan sharekan pemandangan suasana di sekitar hotel ini. 













































































































Ok... banyak kan... tapi banyak lagi sebenanrnya. so sekarang, saya akan share sunset di Sutera Habour pulak.. syukur ALHAMDULILLAH, saya dapat nikmati 3 jenis sunset yang berbeza. Terima kasih kepada ALLAH izinkan saya menikmati keindahan ciptaanNYA





































































































Dan itu ada sedikit saya share makanan-makanan breakfast. hehe Tapi tulah, first day je dapat buffet.. 2 hari lain tu kami makan di cafe tapi dalam set. huhuhuhu...

Tapi secara keseluruhannyyaaa.... sayaa sangatttttt seronok..

Saya bersyukur ALLAH kabulkan doa saya untuk saya beristirehat di sini. Terima kasih YA ALLAH. Terima kasih dekat mak n abah sebab bagi kebenaran bercuti time pkp. hehehhehhe

OK, bye.. nnti saya akan share pengalaman saya mendaki bukit di KK pulak. hehe

WASALAM


Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Muhasabah Diri..:))