geng bloggers

Friday, 4 September 2015

Senangnya mencari pahala.




Assalamualaikum w.b.r


Cepatnya masa. Dah bulan 9. Hari tu masuk kerja 29.6. hem hem




Apa rasa?

Bercampur baur yang pasti!

Dekat sini, saya jadi orang yang sangat lain. Ye ke lain?

 Tak banyak cakap - sebab takde satu geng

Tak banyak sembang - sebab semua orang buat kerja

Tak banyak gosip- takde apa yg nak digosipkan

TAPI 

yang pasti

saya tetap saya yang dulu

Tetap banyak makan.

muahahahhahahahhaahahhaahhahha

Cant denied. -___-

Bila kat sini, takde kesah pasal orang pun. 

Seronok lah. 

Saya pun ambil pendekatan tak nak care pasal orang. 

Sebab saya dengar dalam ceramah Ustaz Kazim Elias cakap.

Senang sangat kita ni nak dapat pahala.


Kalau nak bercakap - cakap yang baik-baik, cakap benda yang berpahala

Kalau nak dengar - dengar benda yang baik-baik, dgr benda yang berpahala

Kalau nak tengok citer - tgk citer yang berpahala

DIPENDEKKAN CERITA, 

Kalau nak apa-apa lah..

buatlah benda2 yang akan dapat pahala. 

sebab ustaz cakap.

MATI ITU PERINGATAN YANG SUNYI.

kan?

Semoga kita terus istiqamah buat apa2 yang dapat pahala. 

Share yang baik2, orang ikut pun dapat pahala.

kan?

heeee



-AIREN SURAYYA-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...