Polaroid. I want!





Assalamualaikum w.b.r

Terlebih rajin nak update dua entry hari ni.

I cant wait to get my own polaroid. 

Tak sabarnya.

Tengah simpan sikit-sikit ni.

InsyaAllah bulan ni jugak akan dapatkan.

Kenapa polaroid?

Print je lah gambar dari hp.

TAK NAK. lalallala

Nak polaroid jugak.

Saya suka amek gambar. My teacher, Teacher Fazila inspired me a lot. But, she has DSLR. I tak mampu uols. hahaha

So, polaroid pun ok, 

SEBAB?

1) Gambar terus dapat.

2) Saya boleh tampal dapat my fav book. 

3) Saya boleh tulis caption kat gambar tu.

4) Tangkap kat situ, kluar kat situ jugak gambar

5) Saya suka simpan gambar

YEE

Ada yang cakap

1) Membazir, sama jugak kalau print. Dapat tampal buku jugak

2) Gambar bukan macam HD pun.

3) bla bla bla

KALAU DAH TAK SUKA

SEMUANYA 

buruk.

kan?

Saya nak polaroid.

Kalau semua orang tak suka polaroid, 

Dah lama pupus camera ni.

Kan jugak?

Ape benda Camera Polaroid ni.

NI Laaaaaa


sabar ye airen, kalau ada rezeki lebih, cepat lah dapat beli. kiki

nanti boleh simpan gambar cenggini. tak pun buku.



Harap-haraplah dapat beli dengan secepat mungkin.

Amin

-AIREN SURAYYA-

Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Muhasabah Diri..:))