geng bloggers

Monday, 21 October 2013

Program bertambun2 macam baju tak basuh seminggu

Assalamualaikum..

Cuaca hari ni, memang sedap kalau duduk tergolek atas katil, berselimut dengan toto (bukan berjudi ye) haha..kaki goyang kiri kanan...pergh! heaven.

Tapi, kalau rasa sedar diri tu banyak eseimen yang x siap, bnyk kerja yg tgh tnggu turn beratur..x payah lah nak fkir tidur sgt. 



Assignment knp x siap..mane x nye, bukak lptop, korak pertama fb, kotak kedua youtube, sampai kotak ketiga, blog...ada entry nak update, update dulu...dah guane..

tapi selain dari assigment, program bnyk woo. Untuk bulan ni, bulan depan..adoii..bnyknye..kdg2 tu, tgh buat eseimen, terfikir pasal persatuan jap..stop kejap..*konon2 ydp berkaliber* haha

takpelah, x penat pun, x stress pun, x letih pun, x merungut pun, xde cakap ape2 pun...

-______-


Palembang nak mai, Sarawak kata pergi. adios...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...