LAGU SITI NURHALIZA YANG MEMBERI INSPIRASI

Assalamualaikum..

Lagu inspirasi. Hurm. Bukan senang nak cari tau. Lebih2 lagi lagu sekarang ni penuh dengan lirik2 cinta. Tapi sebenarnya, depend pada kita..kita nak tujukan lirik tu pada cinta manusia (kekasih, parents, siblings, friends), Pencipta sebab kita yang, menjiwai satu2 lagu tu.

Jadinya bila kita pandai pil piih lagu, maknenye kita ada citarasa sendiri lah. Sebenanrnya semua lagu tokti,  fav tau. sebab tokti kan my inspirer. ^__^

Ini pilihan saya..pilihan anda?




Tapi, ni antara lagu yang memang best kalau nak naikkan semangat atau mcm berkaitan betullah dengan diri sendiri (depend pada masa)..heeee..


Ok lagu ni lagu rancak dan lirik dia mendalam sgt.


ni kalau kita tgh marah2...muhasabah diri jap yek! 



dan ini lagu yang terbaru dan meletop2 kat radio sekarang.

Untuk Dato' Siti Nurhaliza, tq sebab pandai pilih lirik dan melodi yang memberikan inspirasi. Tq jgk sebab sentiasa menjadi inspirasi untuk saya. Perjalanan kita berbeza, tapi matlamat kita sama. 
*******

Ramai yang akan mempertikaikan kenapa artis dijadikan idola? simple je jawapan saya.

" Siti Nurhaliza ada kelas dia yang tersendiri. Selagi apa yang saya ambil dari dia yang memberikan saya semangat, kekuatan, dan tidak lari dari agama, tak salah rasanya. Setiap manusia ada kelemahan, dan kelebihan, tapi ingat, kelebihan kita bukan untuk dipratontonkan dan dibanggakan. Kongsikan. Saya ambil yang baik dari beliau, dan jadikan sempadan apa yang tak baik. Dengan gelaran #sitizoners, saya dapat kawan baru, terima kasih untuk beliau. Sejuta inspirasi untuk saya. Terima Kasih Kak Siti! 
*Rindu nak meet n greet* 
"


Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Muhasabah Diri..:))