Sebatang Pen

Sebatang pen sangat lah tidak dipandang dan dihiraukan bila dia bersama dengan pen- pen yang lain.



bib : google. 


Eh, Assalamualaikum. tak bagi salam pulakkan. yelah, lama kot tak update blog ni. bersawang rawang yang amat dah. bukan malas, tapiii....heeee...^___^

Oh ye, sebatang pen. Saya teringat pensyarah saya cakap, kenapalah kita sanggup tunggu untuk isi borang kat bank-bank ke, kat mane-mane hanya semata-mata kita tunggu pen yang disediakan? Kenapa kita tak boleh bawa SEBATANG PEN kemana-mana sahaja, padahal nye, pen tu berapa sangat jisim dia kan.

Kerana tak bawak sebatang pen, kita kena lah duk tunggu turn. adoii.. lah. Start je lect saya cakap mcm tu, saya pun bawaklah pen ke mana-mana. mesti ada. bila bawak tu, mesti tertinggal! heh! 

Dah berapa banyak pen tertinggal tau. Kalau pen tu tertinggal kat kawan-kawan, memang tak malu lah mintak balik kan..tapi kalau dah tertinggal kat bilik lect, memang sampai ke cerah lah aku tak ambil. sebab confident tak confident tu pen sendiri ke tak. haha. boleh pulak cam tu. 

Tu yang aku lemah kalau bawak pen ke hulur dan ke hilir. Sebab tertinggal lah, tertukarlah. Pen sekarang ni, kalau bukan 8 posen dan keatas, memang tak nama nye pen ye dak. Kalau satu minggu tertinggal pen 3 kali, beli pulak pen yang paling murah 8 posen, ganti dengan 3 kali yang 3 tu, ha..kena juga 2 inggit 4 pose. 2 inggit 4 posen tu dapat beli air roti ngn coklat tau. haaaa...

********************************************

Eh..dah lari topik sangat ni. Jadinya, kalau nak pergi bank ke, bawaklah pen sebatang. tak berat pun. tak membebankan pun.. kerajaan kan tak nak membebankan rakyat. eh?? motif..haha..

byee...


Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Muhasabah Diri..:))