jom balik mengundi!


::::: assalamualaikum....
lamenyee tak updatee..kan? kan? kan? haha..malass doohh...dah start cuti midsem hari tu, terus malas bukk blog, kalau bukak pun, sbb nk dgr ctfm..ngeh3..

::: ok2..straight to the point...blik mengundi ke idok? jangan lah cenggitu..baliklah kepada yang 'boleh mengundi'... notice the word ok..' boleh mengundi'..haha
yang tak boleh tu...erm..boleh! balik jugak! tanda sokongan..ececeh...sokong lah sgt kan...



::: saya tak boleh mengundi..honestly, x cukup umur..tu je..bukan tak daftar okey...bukan cam sesetengah org..tettt.. haha..sebenrnye, rugi kalau tak daftar undi ni..tak rasa ke? helo! kita nak undi pemimpin negara ok! ketua negara! perdana menteri! kerajaan baru..ha! pastu, mulalah...x berkenan ke mata korang, korang salah kan pulak...itulah, time boleh daftar..kome tak mau..n buat2 tak tauuuuu.....-,-

:::: * stop mumbling!* how can i stop this..rasa mcm fuhh..seriously, x pernh rasa teruja, x semangat cam ni tau...tapi..ok2...saya x mau berkempen ok...ingatkan nak lah jugak berkempen, erm x payahlah...kalau korang tgk, my dp fesbuk...haa...korang tau lah saya di pihak yg mne...:D

:::: ape2 pun, walaupun saya x mengundi, sy tetap balik..hari khamis lagii u olss...haha...tapi, tu lah, berdebar gak, sempat ke tidak..ace korng bygkan....sy naik bas kul 4 dri tg malim ke kl..assume smpai dlm pkul 5 mybe 5.15, rush pergi lrt- tbs..bas ke rompin pkul 6...sempat tak ek? kawan sy cakap, 15 minit - 20 minit je dari plaza rakyat ke tbs tu..so, kalau saya smpai dalam 5.20 lah kan..kira2 beli tiket lrt, turun naik tangga bagai, dalam 20 minit smapi tbs..5.25+20 min...5.45..hurm..sempat2!! bas pkul 6...sempat lah kan..sy plg harap bas x jam je..tu jeee..aminnnn...:DDD

::: doakan sy sempat kejar bas saya pkul 6 tu..jgn tnye knp tak amek bas dr tgmalim ke kl sblm kul 4..tak boleh! sbb saya ada kelas wajib time pukul 3 tu..oke...

::: selmat mengundi! saya menyeru anda mengundi parti yang membawa kita ke syurga...islam yang sebenar2nye..bukan bawak artis pergi berkempen sekali, gara2 suami artis semua pngkat dato'..x sokong, xde projek pulakk kan..ehhh...! ok bye!
wasalam...:D

PERDANA MENTERI MALAYSIA KE TUJUH!  I'M WAITING YOU! :D

Comments

Popular posts from this blog

selongkar gelaran!..(-_-)'

HATI YANG KAU SAKITI

Muhasabah Diri..:))